WE'RE WAITING FOR YOU.. o_O

04052012
#saat yang tak dapat dilupakan... thanks ye kawan2ku sekalian.. huhu.. nanti kita kua lagi.. hoho~


05052112
#perkara yang tak pernah diduga terjadi.. kak ira tibe2 je tak boleh melihat.. YA ALLAH, beratnya dugaan buat kak ira.. kak ira, kak ira kena kuat ye.. :(

06052012
#sebaknya hati kami bile melihat kak ira begitu.. tak sangka sangat2 kawan kami jadi macam tu.. memang tak tahu nk kata ape.. first time tengok muka kak ira pun, terus nangis.. bila da start nangis memang tak tahu la cane nak berhenti.. huhu~ 

13052012
#ALHAMDULILLAH.. kak ira da boleh nampak da.. terima kasih ya ALLAH.. perjuangan kami masih jauh lagi.. dan kami mahu bersama sampai habis sem.. insyaALLAH.. 

kak ira.. cepat2 sembuh oke..? kami tunggu kak ira datang.. rindu sama kamu sangat2.. minggu ni byk test.. jomla kita study sama2.. hee~
<lamo doh sero xsumak nge kak ira..haha>

salam sayang buat kak ira...
dari :- SAF.. huhu~

No comments: