kenangan terindah terukir di sini


disebabkan tak mampu untuk melelapkan mata... 
tiba2 je rajin nak mengarut di sini... hee~


dah 3 tahun tinggalkan zaman sekolah... rasa macam xpcaya je... hoho
rindu sangat2 nk jadi budak skolah lagi... memang enjoy+best lah... 
rindu nak makan sama2 kat DEMA... rindu nak tido dlm kelas...
rindu nak dengar tazkirah... rindu nak jemaah setiap waktu...
 rindu nak pakai bj batik skolah... haha
rindu nak skip assembly hari rabu, mnyorok dlm toilet... favourite... huhu

rindu classmate, rindu dorm, rindu member2, rindu cikgu2...

rindu SBPIK sangat2...
hari2 kena rotan pun, saya sanggup cikgu... da lali da kot ngn rotan cikgu 2... hee~



memang rindu nak balik zaman muda2...huhu





bersatu untuk VANGUARD... hoho~



kehadiran mereka menceriakan kelas...huhu

~klik di sini~ err




ini adalah antara karya kreatif budak2 kelas aku... 
lucu bile tengok balik...
sungguh tak matang... ish2




#kepada yang terlibat dalam pembikinan video ini, tahniah di ucapkan.. O.o

No comments: