maaf, mungkin lebih baik dari diam

mula2 sekali, aku nak mitak maaf kepada yang berkenaan.

hmm, minggu ni mungkin minggu mengamuk sedunia aku, aku pun tak tahu lah, ada je yang tak kena, haishh.

kalau marah orang mesti aku akan nangis, entah pape je aku ni.

sebab aku nangis lah selsema aku pun makin menjadi jadi

mungkin juga tu je kot cara aku nak kasi tempered aku reda. sebab aku tahu, kalau aku lepas, mulut aku ni bukan boleh kira sangat. haishh, takut nanti ada je yang makan penampar free

bukan apa, aku ni susah nak bersabar. sekali aku marah teruk aku mengamuk. hmm

kepada sesiapa yang kena tu, anda tersilap cari pasal dengan orang. haha

so please, pk 2 3 kali kalau nak cari pasal dengan aku.

hmm, kalau ko cakap MAAF pun aku dah boleh terima, tapi ko, diam.

aku marah ko, tapi aku yang nangis. ko buat muka donno je kan, owh, kawan yang baik..!!

untuk hari2 yang mendatang, moga2 tahap kesabaran aku tinggi :) sebab aku tak nak marah2 dah.







No comments: