. . . . O.O . . . .


Ooo, salah orang ko nampak je, salah ko macam lah orang tak nampak”- ayat memerli.

Dalam hidup ni, kalau boleh, janganlah asyik nak salahkan orang je kerja kita. Ingat masing2 ada kelemahan. Tak de orang perfect J


Buat apa nak jaga hati dia, dia pun tak jaga hati aku”-aku selalu kata cam ni kat seseorang. Hoho~
Tapi, kawan aku tu, dia sangat berfikiran terbuka, dan dia nasihat aku.

Eh, ko tak bolehlah macam ni. Tak kan ko nak dia buat benda yang sama kat ko berulang2.?”
Hmm, betul jugak apa yang dia kata. So, sejak hari tu, aku try jadi lebih berfikiran terbuka. haha~


Seriously, bila dah makin besar ni, baru aku tahu, susah nak puaskan hati semua orang, susah nak cari orang yang betul2 paham kita. Yang penting, sabar dalam diri tu mesti ada. Moralnya, kita kena ingat yang kita ni tak sempurna. Kalau rasa buat salah, cepat2lah minta maaf. Mungkin itu boleh redakan kemarahan, dan tenangkan hati kita. ^_^


Ingat “KITA SAYANGI ORANG UNTUK ORANG SAYANGI KITA

P/s:- untuk diri sendiri J



No comments: