Tak terungkap dengan kata-kata


Sem 5 yang memenatkan!

Sampai wayangpun tak sempat nak tengok lagiii, haha.

Yang sempat hanya inii.








Sekian, kenangan sem 5 :)

All the best AS2035M, final and FYP!!



RIANG RIA BERSAMA MEREKA



 ASSALAMUALAIKUM, dan SALAM JUMAAT


#aktiviti terakhir bersama mereka sebelum final exam dan cuti semester.


#selamat ber'LI', haha


my roommates, Azmira and Athirah

senyum terlampau, haha
happy family, lol

sengettt

muka kekenyangan, ALHAMDULILLAH..

nampak mira tak sabar di situ :p

#agenda kami, hanya untuk meraikan mereka ini, -,-



#sekian, terima kasih <3



kami memang suka buat EXPERIMENT -,-


#Non Destructive Testing


#Physics


#Last lab


#Happy, haha


keluarga bahagia...1
keluarga bahagia...2
betukarrrrrr



sayang2ku....1

sayang2ku....2

zairi bapak kamiii :p

muka takleh blaaaaaaaa

#Maafkan kami yg tak serious ini, hehe



broga - may 1st, 2013


#broga

#may 1st, 2013

#as2034m

#zaid  #ayu  #mira  #am  #ida  #ekin  #farish  #thra  #farah  #misha













#sekian :P

saya sayang mereka :P


#AS2034M

#PIZZA HUT

#ORANG BELANJA

#SEMOGA SEMUA DAPAT 4.0, AMINN











#SEKIAN


selamat jalan, kawan :)


April 4, 2013:

Harini, cukup sebulan satu hari ko jadi roommate aku.

Aku sedih, tapi aku tak nak lah tunjuk. Walaupape pun, ingatlah kami kat sini eh?

Nanti, datanglah jenguk kami kat sini Wan.

Aku nangis baca surat ko, hmm, sebak sangat aku rasa.

Semoga ko capai apa yang ko nak Wan.

Belajar betul2, jangan ulang dah macam yang kat sini. J

Good luck, okay.

Cari kawan yang baik2 kat sana nanti.

Jangan salah pilih kawan, hehe.

Thanks for every moment you shared with me.


“Sebelum tidur nampak Ana, buka mata pun nampak Ana” (Wan Ika, 2013)

SSK :)


Andai benar rindu,

Cukuplah perasaan rindu itu di kirimkan melalui doa.

Biar rasa yang berlagu di hati,

Kita cuma coretkan dalam warkah sepi yang isinya cuma tuhan yang tahu.

Jangan kerana kita,

Dia gugur dari perjuangannya mencari redha allah.

#oh abg botak, im sorry. :)

kenapa kau muncul?


LOVE AT FIRST SIGHT. 

#oh, aku tergoda, aku tergoda. Haha J

#kau hadir tanpa ku sedari

#ku selalu terbayang senyum mu

#dengannya hatiku terasa luar biasa, ehhh

#malam ku tanpa mimpi 

#after a long, long day, you’ll always in my mind.

#I won’t quit, if you let me.

#if I like you, I like you.

#namun, semua yang sempurna hanyalah di mata. -,-


DULU


#dulu mereka comel

#dulu mereka masih budak budak


gambar sekadar hiasan

gambar sekadar hiasan

gambar sekadar hiasan

gambar sekadar hiasan

#tapi tu semua dulu, 8 tahun yang lalu, huhu

#maaf kepada sesiapa yang terpampang gambarnya di sini, hehe




selamanya huha huha


tiada ganti yg sama :)









~mengimbau kenangan lama bersama teman2 lama~