selamat jalan, kawan :)


April 4, 2013:

Harini, cukup sebulan satu hari ko jadi roommate aku.

Aku sedih, tapi aku tak nak lah tunjuk. Walaupape pun, ingatlah kami kat sini eh?

Nanti, datanglah jenguk kami kat sini Wan.

Aku nangis baca surat ko, hmm, sebak sangat aku rasa.

Semoga ko capai apa yang ko nak Wan.

Belajar betul2, jangan ulang dah macam yang kat sini. J

Good luck, okay.

Cari kawan yang baik2 kat sana nanti.

Jangan salah pilih kawan, hehe.

Thanks for every moment you shared with me.


“Sebelum tidur nampak Ana, buka mata pun nampak Ana” (Wan Ika, 2013)

No comments: